DataVision, firma care te scoate la lumină

Din ce în ce mai multe companii folosesc diverse strategii de marketing web în favoarea  lor, dar haideți să aflăm mai multe despre ceea ce este cu adevărat o agenție de content marketing. În acest articol, vă vom prezenta conceptul de marketing de conținut, precum și interesele acestuia pentru afacerea și activitatea dumneavoastră. Odată cu toate stăpânirea acestor informații,, poți să-ți dezvolți strategia și să faci primii pași în dezvoltarea manevrelor de marketing de conținut.

Ce este marketingul de conținut?

Marketingul de conținut este o strategie de marketing web care se bazează pe crearea și distribuirea de conținut care oferă valoare informativă și utilă cititorului. Scopul principal al marketingului de conținut este de a comunica cu publicul-țintă și de a dezvolta vizibilitatea mărcii într-o manieră cât mai eficientă.

Printr-o agenție de content marketing se adoptă o tehnică de achiziție a traficului care este una dintre căile esențiale ale Inbound Marketing și care diferă de modalități mai tradiționale, precum publicitatea, de exemplu. Aceste modele tradiționale sunt adesea considerate prea intruzive de către consumatori.

Există diferite forme de marketing de conținut: postări de blog, conținut de pagini web, videoclipuri sau chiar fotografii. Ultimele două ilustrează cel mai bine activitatea unei companii și oferă conținut cu valoare adăugată. Subiectele pentru oferirea de sfaturi sau tutoriale privind utilizarea produselor tale se deosebesc de conținutul tradițional.

Marketingul de conținut aduce multe beneficii măsurabile și eficiente pe termen lung site-ului și, desigur, afacerii. Efectele pozitive ale marketingului de conținut nu dispar în timp, spre deosebire de variantele mai tradiționale precum publicitatea. Acest lucru se datorează faptului că atâta timp cât conținutul tău este online, acesta continuă să existe pentru motoarele de căutare și să-ți aducă trafic.

Cele patru avantaje ale unei colaborării cu o agenție de content marketing

OFERĂ MAI MULTĂ VIZIBILITATE

Prin publicarea conținutului pe site-ul sau blogul, vă creșteți vizibilitatea prin intermediul motoarelor de căutare, precum Google, sau chiar al rețelelor sociale precum Facebook sau Instagram. Aceste rețele sociale reunesc milioane de utilizatori în căutare de conținut nou. Prin distribuirea și partajarea conținutului pe mai multe canale diferite (site-uri web, rețele sociale, e-mailuri etc.) vă consolidați vizibilitatea. 

CÂȘTIGĂ NOTORIETATE

O agenție de content marketing nu numai că vă va oferi vizibilitate, dar vă va crește și profilul. Prin publicarea de conținut calitativ și transmiterea expertizei tale, îți va consolida imaginea de referință asupra subiectului și vei fi considerat mai mult ca un expert. Marketingul de conținut vă întărește identitatea și autoritatea afacerii sau a mărcii în industria din care faceți parte.

ATRAGE PERSPECTIVE

Combinația dintre un calendar editorial și marketing de conținut vă permite să atrageți clienți potențiali calificați pe site-ul prin crearea de conținut calitativ și diferențiator. Cu cât vizitatorii site-ului sunt mai interesați de subiectele pe care le oferiți cu strategia de marketing de conținut, cu atât ei vor putea să vă atragă mai mult, serviciile sau produsele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *