Imaginea firmei tale are de suferit? Iata ce ai de facut

Atunci cand ai un business este imposibil sa nu te intrebi daca esti suficient de bun in ceea ce faci, daca te vor cauta clientii pe tine. La baza acestor intrebari stau motive intemeiate astfel ca este important sa te gandesti la reputatia ta si, implicit, la brandul personal.

In orice domeniu ai activa este necesar sa fie evaluate periodic amenintarile care exista in domeniul in care iti desfasori activitatea. Astfel, este nevoie de specialisti care sa cerceteze ce se intampla si pe celelalte piete. Este destul de evident ca, pe piata, competitia creste in toate sectoarele si cel mai bun mijloc prin care te poti distringe de ceilalti este reputatia pe care ti-o construiesti.

Dincolo de calitatea prestatiei, diferenta se regaseste in puterea brandului. Decizia de a folosi reputatia ca un instrument de constructie a carierei difera de la un sector la altul si depinde de obiectivul professional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate este un mijloc de evolutie in cariera din ce in ce mai necesar.

Pe piata pentru a avea succes e important sa fie competent iar ceilalti sa aiba incredere in competenta ta. Ca sa eviti esecul trebuie sa te folosesti de ambele, iar o cale simpla prin care sa incepi fortificarea increderii celorlalti in competenta ta este sa apelezi la o echipa de specialisti precum Tudor Communication care te pot ajuta cu un plan de redresare a managementului reputatiei in situatii de criza. Ei vor putea elabora un plan care sa cuprinda trei caracteristici: evolutia, evaluarea si executia.

Evolutia brandului personal se refera la modul cum gandesti, pregatesti, pozitionezi si mentii brandul tau. Este o abordare care trece de la focalizarea pe competenta catre o focalizare pe increderea celorlalti in competenta ta.

Evaluarea brandului personal se refera la perceptia celorlalti despre tine ca brand, la modul cum clientii, colegii, competitorii si piata iti valideaza eforturile de a deveni un brand. Aceasta este o abordare de la imaginea pe care o ai sau pe care este oportun sa o ai catre ceea ce iti doresti de fapt sa oferi.

Executia brandului personal se refera la actiunile concrete pe care le intreprinzi pentru implementarea strategiei tale de branding. Executia brandului nu face decat sa armonizeze cele doua abordari de mai sus.

Cele trei caracteristici sunt pilonii de baza in intelegerea ideii de brand personal. Ei te ajuta sa iti refaci managementul reputatiei in cazul in care ai ales o echipa de specialisti, cu experienta in domeniu.

Tot ce trebuie sa faci este sa te gandesti la dimensiunile reputatiei pe care ti-o doresti si sa iei legatura cu agentia Tudor Communication.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *